“Aqish ke tu? nampak dewasa..” lama menyepi, ramai teruja lihat Puteri Balqis kembali berlakon

Siapa jer yang tk kenal dengan pelakon cilik Puteri Balqis Azizi atau lebih mesra dipanggil Aqish yang popular dengan lakonan mantap serta comel apabila berkata-kata suatu ketika dulu.

Menurut satu perkongsian di Instagram, Nor Khiriah memuatnaik satu video yang menunjukkan pertemuannya bersama Aqish setelah 10 tahun tidak bergandingan dalam lakonan.

VIDEO

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noorkhiriah Ahmad Shapie (@khiriah17)

“Happynya akak bila dapat tahu dia jadi anak dalam cerita ni, dah sama tinggi atau akak yang bantut. Khiriah dilihat sangat teruja apabila dapat bertemu dan diberi peluang untuk bergandingan semula dengan Aqish.

Cantik betul Puteri Balqis sekarang ni, tambah lagi apabila memegang watak yang bertudung. Senyuman dia pun masih sama lagi macam dulu.

Tahu dah mesti ramai yang tak sabar dan rindukan lakonan Aqish setelah sekian lama tldak muncul di kaca TV kan.

Kenapa nak halang cinta sejenis? – Puteri Balqis

Nama Puteri Balqis kembali disebut selepas menitip pesanan di Instastories ditujukan khas buat ha.ters yang pernah mence.muh dia dan ibunya suatu ketika dahulu.

Beberapa siri hantaran dalam sesi soal jawab di Instastories terkini menarik perhatian penulis. Antaranya adalah pendapatnya terhadap Muslim yang meminati kaum sejenis.

“Tuhan itu dwibahasa, jadi Dia memahami pelbagai bentuk kasih sayang. Terlalu banyak kebencian disebarkan, kenapa nak halang cinta terakhir ini?

“Percaya pada Sang Pencipta, kalian wujud untuk berkasih sayang,” jawabnya.

Masih ingat perkongsian hidupnya menerusi program Bersamamu TV3? Dia menegaskan bahawa dirinya tidak pernah meny.esal kerana dari situlah dia mengenali siapa kawan, siapa la.wan.

Puteri Balqis turut berkongsi keadaan kesihatannya terkini yang masih dalam proses untuk sembuh, namun sudah berhenti mengambil ster0id dan ubat-ubatan sebaliknya beralih kepada rawatan berasaskan bahan semula jadi.

Kenapa nak larang cinta h0moseksual? Lain macam betul Aqish sekarang!

“Saya tak akan lupakan kecam4n terhadap ibu saya..” penampilan terbaru Puteri balqis tarik perhatian ramai

Pelakon cilik terkenal ini, Puteri Balqis baru-baru ini tular fotonya berpakaian skirt. Sudah menginjak umur 14 tahun, gadis ini mengatakan bahawa dia tidak akan sesekali melupakan kecaman yang dilemparkan kepada ibunya satu ketika dahulu.

Puteri Balqis atau lebih dikenali sebagai Aqish menitipkan pesanan buat mereka yang mempertikaikan pemakaian dan penampilannya yang kelihatan agak berbeza bagi seorang yang baru berusia 14 tahun.

“Wahai haters, saya dapat melihat kebanyakan dari anda sedang berada di page saya sekarang. Kerana saya tidak akan pernah melupakan apa yang anda katakan tentang ibu saya.

“Seorang anak perempuan yang tidak dapat melupakan hari ibunya meraung di muka bumi.” luah Balqis.

Balqis turut mempersoalkan adakah mereka yang tidak menyukainya akan melihat mereka sebagai ahli keluarga dan bukan sebagai orang asing.

“Ianya hari yang indah. Adakah anda akan melihat kami sebagai ahli keluarga anda, bukannya melihat kami sebagai orang asing?

“Bolehkah kita berdoa untuk satu sama lain, dari jarak yang berbeza? soal Balqis lagi.

Baru-baru ini, nama Balqis menjadi perhatian ramai selepas berkongsi penampilannya yang disifatkan sebagai berani kerana memakai skirt pendek berserta stoking panjang berwarna hitam yang dihiasi corak tengkorak.

Untuk rekod, Balqis sebelum ini pernah dilaporkan hilang secara tiba-tiba daripada dunia seni sebelum dikatakan menghidap masalah kesihatan.

Menjengah ke ruangan Instagram Story, Balqis mengatakan ibunya adalah sumber kekuatannya selama ini. Banyak yang telah dipelajari olehnya ketika membesar dengan ibunya.

“Ibu saya wanita bertatu, sentiasa menolong haiwan sekecil serangga, tidak ada social media, mengelakkan diri dari manusia kerana tidak mahu mengumpat mengeji, berterima kasih kepada rumput yang dipijak, memohon maaf kepada haiwan yang dikhianati.” katanya.

Sehingga kini, Balqis tidak pernah bercerita denga lebih terperinci masalah kesihatan yang dihadapinya itu.

 

Sumber : cari | kosmo | Murai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak.

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Klik sini Untuk Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*